Grini Junior Team

Foreldremøte for juniorer

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 3. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til foreldremøte på Klubbhuset mandag 11. mars

Vinteren er forbi, våren er kommet og ny sommersesong er ikke langt unna. Vi inviterer derfor til foreldremøte mandag 11. mars kl. 18:00 - 19:30 på klubbhuset!

Vi i Grini Golfklubb skal sørge for at vår arena blir fantastisk for barn og unge i året som kommer! Golfen skal handle om lek, spill og moro sammen med andre i trygge omgivelser. I tillegg skal golfspill hos oss lære juniorene å ta ansvar for seg selv og andre.
Og så skal det være lov å bli god da, om man ønsker det wink

Vi går inn i den nye sesongen med rundt 300 barn og unge medlemmer (3. flest i Norge!!), vel viten at dette antallet også kommer til å vokse utover året.
I fjor hadde vi over 100 aktive juniorer i fast ukentlig trening. En aktivitet vi ønsker skal opprettholdes.
Vi skal ta vare på det gode fundamentet og videreutvikle vårt tilbud. Vi inviterer derfor til foreldremøte med informasjon, med åpenhet for innspill, ønsker og/el. behov!

Agenda:
- Gå igjennom tankene og planene for juniorarbeidet på Grini Golfklubb fremover
- Presentasjon av trenerteam og trenerresurser
- Gjennomgang av alle treningsgruppene og treningstilbudet 2024
- Gjennomgang av aktivitetskalenderen 2024
- Gjennomgang av juniorturneringer 2024
- Team Grini Junior sine grunnverdier
- Team Grini Junior kleskolleksjon
- Informasjon fra juniorkomiteen
- Enkel gjennomgang av utstyr: unngå fellene i utstyrsjungelen og hva er egentlig viktig og riktig når?
- Muligheter for innspill og spørsmål fra foresatte (og tanker fra juniorene hjemme)

Håper så mange som mulig har mulighet til å komme og ønsker alle foreldre velkommen  smiley

Mvh
Juniorkomitéen