Turneringer

Generasjonsturnering 26. mai - årets første klubbturnering

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 9. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ta med svigermor, svigerfar, mamma, pappa, datter, sønn, barnebarn, besteforeldre el. og meld på et lag

Søndag 26. mai arrangeres generasjonsturneringen som første turnering for årets sesong.

Eneste krav er at laget må bestå av spillere fra ulike generasjoner og ett medlem (gjester betaler vanlig gjestegreenfee)!
Ta med mamma, pappa, datter, sønn, barnebarn, svigerforeldre, besteforeldre el. og meld på lag! Alle lag må skrive relasjon i merknadsfeltet (eksempelvis "far/datter") ved påmelding i Golfbox.

Turneringsformen er "Texas Scramble" med to spillere på hvert lag over 9 hull. Hver spiller må ha tre tellende utslag.

Dette er sosial og uformell turnering med vekt på å ha det gøy laugh

Første utslag vil være kl. 09:00. Det er kun mulig å melde på lag og ikke enkeltspillere.
Maks 36 lag (72 spillere) og første lag til mølla.
Påmeldingsfrist torsdag 23. mai kl. 20:00 og startlisten vil bli publisert dagen etter.

Påmeldingsavgiften er kr. 200,- pr lag og betales i Proshopen ved registrering.

Det vil bli premieutdeling så raskt som mulig etter at de siste lagene er ferdigspilt.

Påmelding HER

Turneringskomiéen
Bent Uvaag Johansen (905 60 483 / bentuj@icloud.com)