Banen

Lyst til å bli golfvert?

Golfvertene er en gruppe golfentusiaster som brenner for golfen. Vi liker å omgås andre golfere
samtidig som vi utfører en verdifull innsats for klubben vår.

Vi ønsker at spillerne skal finne seg til rette på banen, føle at det er trivelig å besøke Grini golfklubb.
Vi bidrar med å være til stede, vi er hjelpsomme, vi er hyggelige, vi passer på at flyten er tilfredsstillende,
vi sjekker at alle har kvitteringen med seg og vi ivaretar sikkerheten når vi er tilstede på banen.

Liker du å tilbringe noen timer utendørs og samtidig gjøre en innsats for klubben din, så kan dette være noe for deg.
Vi tenker oss at i løpet av en sesong går du kanskje så mange som 10  vakter, eller så mange som passer deg - du bestemmer det selv!

Vi ønsker spesielt nye medlemmer velkommen som golfverter. Du blir raskt kjent med Grini golfklubb
og vårt hyggelige miljø, samtidig er dette også en fin måte å bli kjent med klubbbens medlemmer på.

Kontakt Ståle på post@kavli.li eller mob. 916 57464