Damer

Klubben med landets høyeste andel kvinnelige golfspillere!

Grini golfklubb har i en årrekke vært den klubben i Norge med størst andel kvinnelige medlemmer.
Tilfeldig? Neppe!
Og vi vil selvfølgelig ha flere wink

Egenreklame fra våre kvinner
Grini golfbane er en 9-hullsbane, laget slik at den passer for både nybegynner og mer øvete spillere.
Den ligger lett tilgjengelig og er lett å gå på drøyt 2 timer. Og den velstelte banen og det frodige og vakre kulturlandskapet rundt gir energi og overskudd til både kropp og sjel!

Alt dette gjør at det å spille golf på Grini fint lar seg kombinere med det å være i  jobb, ha barn eller andre forpliktelser. Med litt planlegging rekker du alt: en runde etter jobb - eller før jobb, for dem som får til det - eller en runde før eller etter lunsj en lørdag eller søndag. Eller hva med en runde en sen sommerkveld i gyllent sollys over grønne enger når tussmørket ikke siger på før nærmere midnatt?

Fra golfkafeen Grini takeway kan du få nydelig mat både før du går ut fordi du kommer rett fra jobb,  eller du tar med deg takeaway hjem.

Vi har aktive kvinner i alle aldre, og har et veldig godt miljø: det er alltid plass til en til når vi spiller en runde, enten du er nybegynner eller øvet.

Er du ny golfer hos oss, får du en fadder som hjelper deg å bli kjent med banen og gir deg tips til trening. Hvis det er interesse for det, har vi også mulighet for å arrangere en fast tid for trening for nybegynnere på treningsfeltet til Grini, fulgt opp av en mer erfaren spiller med trenerutdanning.

Damegruppen arrangerer turneringer hver tirsdag gjennom hele sesongen. Her legger vi opp til en fin balanse mellom konkurranseinstinktet hos den enkelte, lagånd i parturneringer og gleden over sosialt samvær i klubbhuset etterpå. Og så spiller vi matchplay gjennom hele sesongen: klubbgolfens svar på serie- og cupmesterskap!

Det arrangeres årlige golfturer til baner både i Norge og utlandet.

Kort sagt:
Et aktivt medlemskap i Grini GK gir deg pusterom og påfyll i hverdagen, er godt for helsen og vil med stor sannsynlighet gi deg nye venner for livet - og kanskje også få liv i gamle venner? For golf er smittsomt og kan tenne gnisten hos både store og små, om du får dem med deg på golfbanen.

Ny med golf?  Sjekk HER.
PSSST: Vi spanderer kurset om du melder deg inn som hovedmedlem eller prøvemedlem!
Lyst til å melde deg inn hos oss? Sjekk HER

Velkommen smiley