Damer

Match play damer 2018

Match play er et morsomt spilleformat der to golfere spiller mot hverandre hull for hull, og hvor det da gjelder å ha vunnet flere hull enn motstanderen etter 18 hull. Spillepartnerne avtaler seg imellom når de skal spille, men innenfor de angitte tidsfristene for gjennomføring av Match play 2018  (se vedlegget).
OBS: Det er fullt mulig å spille sin avtalte match play-runde på andre baner enn Grini GK, hvis det skulle passe bedre for de involverte.

Deltageravgiften er kun kr 100,-  Påmeldingsfrist er søndag 13. mai, kl. 18:00.

Påmelding gjøres i Golfbox, og er først gyldig når betaling  er registrert på damekomitéens  konto: 1644.10.92028 innen fristen 13. mai.  Husk å skrive inn ditt navn og medlemsnummer i meldingsfeltet når du betaler deltakeravgiften.

Bli med, bli med, også om du ellers ikke deltar i andre turnerninger - for dette er bare gøy!

* Vinneren har ansvar for å sende resultatet av hver Match play-runde på epost til aci@norconsult.no eller på SMS til tlf. 45401518.

*Det er premier til de tre beste, og premieutdelingen vil skje i forbindelse med damegruppens sesongavslutning i oktober.

Hvis noen har noen spørsmål, eller vil ut og prøvespille en runde, ikke nøl med å ta kontakt med Anne Christine på epost: aci@norconsult.no, eller telefon: 45401518.

Datoer for rundene:

1. runde: Søndag 24. juni