Medlem

Bruk skjemaet under om du ønsker medlemskap i Grini Golfklubb. Felt merket med stjerne er obligatoriske. Faktura vil bli sendt når vi mottar innmeldingskjemaet.

Viktig:
Før du melder deg inn ber vi deg gjøre deg kjent med klubbens vedtekter. Eventuell utmelding eller endring av medlemskap må skje før 31.12 dersom man ikke ønsker å være medlem påfølgende år!
Klikk her for å lese vedtektene

• Hvilken klubb?
    Vil du ha Grini Golfklubb som hjemmeklubb?
  • Sted:
    År:
  • Hei, og velkommen som medlem i Grini Golfklubb :)

Registreringen tar normalt noen få dager, og du vil etter hvert få tilsendt velkomstbrev med ytterligere informasjon på epost.

NB: Husk at en eventuell utmelding må skje skriftlig (e-post) før 31.12 dersom det ikke ønskes medlemskap for påfølgende år. Er utmelding ikke mottatt før 31.12 er medlemmet forpliktet til å betale årsavgift for kommende år.

Vennligst kryss av under:
       Jeg har lest og godkjent vilkårene for medlemskap
  • Vennligst skriv inn tallrekken under med kun siffer:
    to  seks  tre  fire:
  • Når du sender inn skjemaet vil du motta en automatisk bekreftelse på e-post på din innmelding. Om du ikke mottar en slik e-post, vennligst ta kontakt med klubben.