Klubbturer

Kjære medlemmer, samarbeidspartnere, greenfeegjester og golfvenner!

På denne siden vil dere finne informasjon om klubbens turer både innenlands og utenlands i inneværende sesong og litt frem i tid.

Noen turer er med pro og andre er uten pro. Det vil fremgå av informasjonen som legges ut til hver reise. Det er noen turer som kun er forbeholdt medlemmer, men det vil også fremgå. Primært ønsker vi alle golfvenner velkommen til å være med oss på tur!

Vil også informere om at dersom dere flyr med SAS, kan dere nå få med dere gratis golfbag på SAS fly. Forutsetningen er at du er medlem av Grini GK og at du benytter deg av koden CMPGGOLF22  når du bestiller billetten.

Husk å ta med bekreftelsen, så du ikke risikerer å må betale allikevel.

De siste 10 årene har vi arrangert 2 – 3 større utenlandsturer for opptil 80 - 100  golfgjester i året.
Vi har funnet en form på de ulike reisemål vi tror passer mange av våre golfgjester. Har du likevel spørsmål om turer, ta kontakt med administrasjonen smiley

Bli med oss på tur!

DATO STED LINK
FRA TIL

Grini Golfklubb er samarbeidspartner med Berg-Hansen på golfreiser. Med eller uten køller har Berg-Hansen kompetansen du trenger til markedets beste priser. Snakk med en ekspert i dag, de beste tipsene får du her Berg-Hansen - Reisen starter her!.

Alle spillere tilknyttet Grini Golfklubb kan registrere seg gratis og bli kunde hos Berg-Hansen. Her får du i tillegg en rekke fordeler<https://www.berg-hansen.no/privat/bli-kunde/> når du skal på reise