Damer

Nå braker det løs!

Av: Trine Grønn  |  Publisert: 5. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Noen nyheter og oppdateringer fra Damekomitéen

* Vi håper å komme igang med tirsdagsturneringene den 15. mai, så meld dere på i golfbox

* Meld dere også på til Match Play 2018 for damegruppen, en spilleform der det gjelder å vinne flest av 18 hull. Det er mest moro og litt konkurranse, og bør passe mange av dere. PÅMELDINGSFRIST 13. MAI.
Se mer informasjon i eget oppslag om Match play på nettsiden vår, under Turnerninger i menyen på høyre side.

* Nytt av året er at Grini arrangerer en Åpningsturnering som går av stabelen 13. mai, så kom og bli med på å skape stemning og en god start på sesongen! Påmelding i Golfbox

*Nå er alt klart for påmelding til vårens vakreste eventyr på Grini GK: Pink Cup 3. juni til inntekt for brystkreftsaken! Vi legger opp til spill i tre klasser, slik at alle medlemmer kan finne et format som passer for dem, og vi sikter mot full oppslutning fra alle spillergrupper i Grini GK.  Se egen nyhetssak fra klubben om Pink Cup.
Påmelding i golfbox er åpen, så meld deg på like så godt først som sist, og ta gjerne med golfspillende venner og kjente: Dette blir en flott dag tilegnet en særdeles god sak, med flotte premier, heftige auksjonsrunder, loddsalg, mye godt å få i kafeen til Kayse, mm.  Legger ved invitasjonen til Pink  Cup, som dere gjerne må spre til alle som kan være interessert i å delta 3. juni.

Tirsdag 26. juni er Grini-damene vertskap for Naboturneringen:  Da har vi invitert damegruppene i Haga GK, Bærum GK og Oslo GK til shotgun-turnering med start kl 09, og med hyggelig samvær på terrassen etter endt spill - med premieutdeling og noe å bite i.
I fjor var vi over 70 damer som spilte Naboturneringen på Haga GK. Der kunne vi godt vært med flere fra Grini! Håper virkelig mange av dere vil bli med på dette i år, slik at det som også blir kalt en Venneturnering, kan vokse fra år til år! Påmelding åpen i golfbox.

Klubbens nyheter til alle medlemmer av Grini GK vil, som hovedregel, ikke gjentas her på damegruppens nettsider. Her vil vi prioritere å legge ut nyheter av særlig interesse for damegruppen.

TIPS OSS GJERNE OM SAKER ELLER NYHETER DERE ØNSKER LAGT UT HER.
Send da en epost  om hva det gjelder til damegruppens leder, Trine Grønn,
gronntrine@gmail.com