Julehilsen og litt informasjon fra klubben

Av: Jan-Tore Grønlund  |  Publisert: 20. desember 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi vil gjerne få ønske alle våre medlemmer, samarbeidspartnere og gjester en riktig GOD JUL, og ser frem til å se dere igjen til våren. Det skjer mye spennende på Grini fremover, så følg med på nettsidene og Facebook.

Her kommer litt informasjon om  noe av det som skjer nå om dagen.
Vårt nye nett på trenings-rangen er på plass og arbeidet med å utbedere området forsetter utover vinteren og våren.  Nye matter og avtstandsmerker m.m. er kjøpt inn.

Kayse er allerede igang med å bygge om kjøkkenet som forberedelser til ny kafe-virksomhet neste sesong.  Vi har videre ansatt Petter Skydsrud som ansvarlig for Proshopen. Han har meget god erfaring som proshopansvarlig  fra Holtsmark på sommeren og Fornebu på vinteren, så en del av dere har sikkert møtt ham tidligere. Han får med seg et vedlig solid team med dyktige medhjelpere som mange medlemmer også kjenner (Kevin, Camilla, og Eirik Bjelke).  Etter nyttår starter vi med litt opppussing av klubbhuset og innkjøp av nye møbler.  Det er bare å glede seg til våren.

En riktig GOD JUL og et GODT NYTT ÅR øskes dere alle!