Klubbmesterskapet 2017

Av: Jan-Tore Grønlund  |  Publisert: 28. august 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmesterskapet 2017 ble gjennomført i strålende sol, med flott oppmøte, og stor stemning på terrassen under premieutdelingen.

Klubbmesterskapet ble gjennomført under de beste forhold vi kunne tenke oss – et fantastisk vær og en superb bane takket være iherdig innsats fra Jonathan og hans mannskap.

Hele 72 spillere var påmeldt. Det var ingen cut denne gangen slik at alle fikk muligheten til å delta begge dager.

Det var premier i fire klasser: Herrer Junior – Damer – Herrer - Herrer senior. Juniorene og herrer senior konkurrerte også i Herre-klassen.

Følgende ble klassevinnere:

Vinner av dame-klassen og klubbmester damer ble Cathrine Høyer med 159 slag

Vinner av junior-klassen, herre-klassen og dermed klubbmester ble Henrik Heyerdahl med 151 slag.

Vinner av Herrer senior og klubbmester i klassen ble Karl-R Strømmen med 166 slag

I konkurransen ble det også kåret beste stablefordresultat i herre og dame klassen. Vinnerne her ble Helga Tomasdottir Slørdahl med 68 poeng og Knut Eirik Rørnes med 76 poeng.

Premier for lengste utslag gikk til Chatrine Høyer og Frithjof Rasmussen og nærmest pinnen var Kerstin Wollan med 3.65m og Erik Arenstedt med 2.58m

For øvrige resultater se Golfbox: http://www.golfbox.dk/livescoring/tour/?language=1044#/competition/1258954/results

Vi gratulerer alle vinnerne og takker alle deltakere og medhjelpere for et vel gjennomført arrangeement.

Vi takker også  Jørn Johnsen, Aurlandskoen, Chrisco, Scandic hotels, Thon Hotels og Geilolia Hyttetun for flotte premier til trekning for de som var tilstede smiley