Ny golfbil på Grini – Gave fra medlem

Av: Camilla Bøhm  |  Publisert: 19. juli 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har nå fått levert en splitter ny golfbil til, takket være en fantastisk gave fra et av våre medlemmer.

Giveren ønsker å være anonym, men klubben vil gjerne få si TUSEN TAKK for ditt generøse  bidrag. Det er til stor glede for klubben, våre medlemmer og gjester. Golfbilen kommer til å bli flittig brukt, både ved turneringer og hyggelige golfrunder. Denne flotte gaven fører til at enda flere får spilt golf og vil bli satt stor pris på i lang tid fremover.

Det har vært stort behov for oppgradering av golfbilparken i år, da etterspørselen har vært høy gjennom hele sesongen og to av de gamle golfbilene er i ustand og blant annet har behov for nye batteripakker. Den ene er ikke lønnsom å reparere, men vi jobber med å få tak i deler til den andre.  Klubben kjøpte også tidligere i år en ny golfbil. Her har både seniorgruppen og damegruppen vært med og bidratt. Det betyr at vi nå kan nå tilby to splitter nye golfbiler, i tillegg til golfvertbilen som leies ut når den ikke er i bruk av våre trivelige golfverter.

For å leie golfbil, ta kontakt med proshop. Gyldig legeattest må fremvises for bruk av golfbil på banen.