Sesongavslutningen nærmer seg

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 16. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfsesongen 2020 nærmer seg slutten, og siste mulighet til å spille banen i år blir søndag 01. november, om været tillater det.

Den siste uken har vært preget av både fint og varmt vær, samt noen kalde morgninger, men vi har klart å holde banen åpen og i topp tilstand!
Vi satser på at de neste 2 ukene skal gi våre medlemmer (og gjester om de finner plass) noen fine dager med golf, selv om det er spådd en del regn i kommende uke.
Vi gjøre i hvert fall det vi kan for å holde åpent til og med søndag 01. november.

Førstkommende mandag, 19. oktober, blir siste dag i år for vår range - så sørg for å få treningsslagene unnagjort! Men; våre Pro'er kommer fortsatt til å holde åpent og gjennomføre timer for de som ønsker det wink
Og nærspillsområdet vil fortsatt holde åpent.

Vi kommer også til å starte med utslag fra matter den dagen på enkelte hull, samt ta inn benker, søppelbøtter etc.

Det er ikke lenger tillatt med biler på banen.

Vi fortsetter å følge både værmelding og tilstand på banen nøye, og det kan bli aktuelt å holde banen stengt til tider, så følg med på våre nettsider eller i Golfbox. Om vi holder banen stengt, så vil vi altså dessverre slette starttidene i sin helhet, men selvfølgelig gi beskjed til de berørte så fort vi vet det.

Så frem til det - velkommen til våre siste golfuker i 2020!