Turneringer

Velkommen til Klubbmesterskapet for Seniorer og Juniorer

Av: Erik Holmen  |  Publisert: 14. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fullbooket KM med 11 Senior Damer, 30 Senior Herrer og 19 Junior Gutter

Endelig skal vi få gjennomført årets utsatte Klubbmesterskap for våre beste Seniorer og Juniorer laugh
Selv under litt andre forhold enn det vi kunne hatt i august, satser vi på at solen titter frem og lyser opp søndags store begivenhet.

Litt praktisk informasjon følger til våre deltagere:

Venteliste
Det er flere Senior Herrer på venteliste. NB:Hvis noen på startlisten likevel ikke kan spille, vennligst kontakt turneringsleder så raskt som mulig.

Betaling/registrering
Startkontingenten på 200,- betales i proshop ved registrering. Alle spillere må registrere seg senest 30 minutter før man slår ut.

Mat
Gratis mat til alle spillere etter runden! Gi beskjed i golfcafeen før utslag hvis du ønsker mat.

Regler
Se også vedlegget. Informasjon om turneringsregler blir også presentert ved registrering.

Premiering
Det blir premiering så raskt som mulig etter at siste ball er ferdigspilt på ettermiddagen.
Premiering for forrige Klubbmesterskap blir også tatt da.

Banestatus - unormalt baneforhold
Det spilles med ballplassering med en køllelengde på fairway, approach og fringe.

Generell status
Banen er ekstremt våt etter siste store nedbørsmengder. Vi får rullet greener, men får selv ikke kjørt på banen med andre nyttekjøretøy.

Vi har markert de fleste utsatte området som GUR. Det er dog flere områder som ikke er markert, men er å ansees som "Unormalt baneforhold". I disse tilfellene, skal regelen som beskrevet under på bildet benyttes.

Bil er ikke tillatt.

Se vedlegg for ytterligere Turneringsregler og -bestemmelser.

Spørsmål
Ta kontakt med turneringsleder Bent Uvaag Johansen (mobil 905 60 483) ved eventuelle spørsmål om KM.

VELKOMMEN smiley