Team Grini - For deg som ønsker å spille/trene for å gjøre golfen til noe mer enn bare en Hobby

Golf mer enn bare en hobby?

Team Grini er for deg som ønsker å spille/trene for å gjøre golfen til noe mer enn bare en Hobby.

Golf kan være så mye og alle har forskjellige behov. I idrettslag er det ofte gode tilbud til alle juniorer, 0 - 19 år, men det året man fyller 20 år svekkes tilbudet betraktelig, selv om interessen fortsatt kan være økende.
Vi som klubb ønsker å dekke behovet for de som har et større ønske om å jobbe mer strukturert med golfen og ha et miljø og tilbud.

Team Grini er en treningsgruppe for både damer og herrer med et hcp under 11 og som:
- Ønsker å satse og utvikle golfen sin videre
- Ønsker å være aktiv i miljøet på Grini gjennom trening og spille turneringer (herunder Østlandstour, MidAm, Garmin NorgesCup etc)
- Bli en del av Team Grini og bidra aktivt til gruppen og klubben
- Ønske om å være med å for å kvalifisere seg til Lag NM (herrer og damer)

Dette inneholder konseptet Team Grini:
- 6 fellesøkter kl. 19:30 - 21:00 (man 27. mai - tor 6. jun - tor 20. jun - tor 15. aug - man 26. aug - man 9. sept)
- 50 min protime (1x50 el 2 x 25min)
- Gratis custom fitting
- Spilletrening og internkonkuranser på Grini og andre klubber (egenandeler el. greenfee)
- Team Grini-logo klær
- Være med i Team Grini matchplay (SdS sponser premier)
- 1 øremerket plass Team Grini i det ”amerikanske uttaket” som spilles om Lag NM-plassene (både dame- og herrelaget)
- Spilletrening for de som kvalifiserer seg til Lag NM-laget

Totalt kroner 2.495,- per person

Pro og Hovedtrener
Fredrik de SousaE-post: fredrik@sdsgolf.no, Tlf: 463 20 597
Sportslig ansvarlig og koordinator for gruppen
Julie LiedE-post: julie@grinigolfklubb.no, Tlf: 454 22 551

PÅMELDING (link) eller interessert å vite mer, ta direkte kontakt med Julie eller Fredrik på mail.